طراحی و دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی

زمانی که صحبت از دکوراسیون و دیزاین  به میان می آید، مجموعه ای از عناصر شامل پیکره و روح هر فضایی را شامل شود و یقیناً به نوع چینش و ترکیب بندی اجزاء آن وابستگی مطلق دارد. طراحی دکوراسیون و معماری داخلی شور و اشتیاق و آرامش را با استفاده از تکنیک ها و سبک های متعدد و طراحی های خلاقانه به کوچکترین و بی روح ترین فضاها باز می گرداند. سهم بیشتر این حس آرامش از طریق بینایی تامین می شود از جمله عناصر و عوامل بسیاری از جمله محیط و فضاهای پیرامون انسان مانند: رنگ، فرم و مدل ، نحوه چیدمان ،گل و گیاه در خانه ،نور و…. از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

ارتباط محیط واین عناصر فضاهای پیرامونی، باسلامت تن و روان، رشد و شکوفایی حقیقتی اثبات شده است و این شامل طراحی 3 بعدی کالبد سازه و معماری ساختمان تا بخش هایی کوچکی همچون طراحی سقف، نورپردازی و یا حتی طراحی سه بعدی دکوراسیون داخلی فضای داخلی و اداری می شود.

در واقع می توان گفت که یکی از مهم ترین اهداف طراحان دکوراتیو سازه های ساختمانی مسکونی، اداری و تجاری بالا بردن میزان راندمان عملکرد های فیزیکی کاربران ساکن در ساختمان به علاوه افزایش بازده روانی اشخاص در محیط برای راحت تر شدن زندگی در آن است. شایان ذکر است که فضاهای معماری بدون رعایت اصول طراحی دکوراتیو یا غیر قابل استفاده است، یا کارایی لازم و بهینه را نخواهد داشت.

از این رو گروه هنری مونالیزا آماده ی ارائه خدمات در تمامی حوزه های طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اداری از صفر تا صد ،چیدمان منازل در تمامی سبک ها، تجهیز مبلمان اداری و …. برای فضاهای داخلی و اداری می باشد و همین طور طراحی سه بعدی فضا با استفاده از به روز ترین نرم افزارهای طراحی سه بعدی با کیفیت بالا و نزدیک واقعیت به کارفرمایان ارائه داده می شود.این گروه با هدف هایی همچون تطابق طرح با اجرا و سرعت در روند اجرای پروژه های خود همراه با نوآوری و خلاقیت و کاهش قیمت تا حد امکان در پی جلب رضایت شما عزیزان می باشد.

error: Content is protected !!